Уважаемые абоненты, в связи с проведением ремонтных работ на магистрали 10.07.2020 возможны периодические пропадания связи по следующим районам:
Ленинградское шоссе (Киевское шоссе), Химическая, Боровского, рынок Анжелика, Хуторская, Проценко, Социальная, Сергея Ядова, Нежданова, Воробьева, Моторная, Парковая, Чапаева, с. Нерубайское, с.Усатово, ст.Усатово.
Приносим извинения за временные неудобства.

Що таке SMM?

Що таке SMM?

4 бер. 2020 р.

SMM - це маркетинг в соціальних мережах (Social Media Marketing).

Більшість брендів використовують соціальні мережі для підвищення впізнаваності свого бренду. Вони складають стандартний арсенал корпоративної комунікації маркетологів соціальних мереж, включаючи рекламу, випуски продуктів, оголошення про спеціальні заходи і розпродажі. Коди знижок, приємні історії про співробітників і фотографії корпоративних заходів - все це вписується в цей тип маркетингу в соціальних мережах. Це фактично реклама, в основному односторонній потік інформації, що передається від компанії клієнта.

Але соціальні мережі забезпечують двостороннє спілкування і тому можуть виходити за рамки простої реклами, забезпечуючи обслуговування клієнтів і комунікаційний центр для вашого бренду. Від обслуговування клієнтів до заохочення ваших кращих клієнтів стати євангелістами для вашого бізнесу, комунікація обслуговування клієнтів становить іншу частину маркетингу в соціальних мережах.

Навіть якщо ви хочете підвищити впізнаваність бренду, клієнти змусять вас працювати з клієнтами. Клієнти розуміють, що соціальні мережі - це місце, де вони можуть спілкуватися з брендами. Таким чином, якщо ваш бренд присутній в соціальних мережах, клієнти зв'яжуться з вами з запитами обслуговування клієнтів. І якщо вони не отримають відповіді, вони будуть нещасні, і вони повідомлять всім. Так що, якщо ви плануєте повісити шингл-маркетинг в соціальних мережах, будьте готові обробити значний обсяг скарг та питань.

Як обрати правильний тон

Бренди взаємодіють з клієнтами і шанувальниками в невимушеній, соціальної формі. Люди хочуть спілкуватися з людиною, а не з логотипом. Сила соціальних мереж в тому, що ви можете спілкуватися зі своєю аудиторією в дружній обстановці, асоціювати свій бренд з розмірністю і гумором справжню людину.

Компанії повинні знайти тон, який відповідає культурним очікуванням соціальних мереж, щоб бути ефективними. Незалежно від того, чи вибирають вони безпечний, але нецікавий корпоративізм (розміщення кодів продажів і знижок) або ризикований, але потенційно привабливий контент (жарти, меми, контент, орієнтований на молодь), їм необхідно знайти баланс, безпечний для їх бренду і конкурентоспроможності. Чіткий, послідовний голос необхідний для ефективного маркетингу в соціальних мережах, незалежно від того, що вони хочуть сказати.




Замовити
дзвінок