Увага! З 1 квітня 2020 року в садових товариствах Світанок та Степове в Лиманському районі Одеської області всі Клієнти будуть переведені на нові тарифні плани: 30 Мбіт/с за 169 грн/міс, 50 Мбіт/с за 209 грн в міс, 100 Мбіт/с за 269 грн в міс, 200 Мбіт/с за 389 грн в міс, 500 Мбіт/с за 549 грн в міс, 1 Гбіт/с за 1099 грн в міс.


«Заморозка» тарифу

Якщо ви плануєте на якийсь час призупинити користування доступом в Інтернет, то можете скористатися додатковою послугою — «Заморозка», яка дозволяє тимчасово припинити списання коштів з особового рахунку за вашим тарифом.

Увага! Скористатися послугою " Заморозка " можна тільки 1 раз в рік.

Вартість активації послуги — 90 гривень.

Добова оплата послуги "Заморозка" — 1 гривня 20 копійок в день.

Мінімальний період "Заморозки" 1 місяць.

Максимальний період "Заморозки" 6 місяців.

Активувати "Заморозку" можливо тільки при наявності на Вашому рахунку коштів для активації і оплати всього періоду дії послуги.

Подати заявку на активацію її можна через Особистий кабінет або за допомогою персонального менеджера. Для цього зателефонуйте за номером телефону (048) 750-33-03) та повідомте про свій намір. Менеджер відправить на вказану Вами електронну пошту зразок заяви на активацію послуги «Заморозка». Його необхідно заповнити і з підписом керівника підприємства та печаткою відсканувати. Скан підписаної заяви відправити на електронну пошту client-centre@westele.com.ua.

Щоб подати заявку на активацію послуги "Заморозка" через Особистий кабінет, в головному меню виберіть рубрику "Послуги", потім розділ "Заморозка". Тут, дотримуючись інструкції, подайте заявку на активацію «Заморозки».


Якщо виникне необхідність достроково «розморозити» доступ до Інтернету, повідомте про це за допомогою офіційного листа і зателефонувавши персональному менеджеру за телефоном: (048) 750-33-03.

Для дострокової відміни "Заморозки" і відновлення доступу до Інтернету необхідно мати достатньо коштів на рахунку для повної оплати тарифу за поточний місяць.
Замовити
дзвінок